Klinik İstanbul Ekibimiz

Her alanda uzman doktorlarımız ile size profesyonel bir tedavi deneyimi sunuyoruz…
Klinik İstanbul | Doktorlarımız

Klinik İstanbul
Doktorlarımız

Klinik İstanbul Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, her biri alanında uzman doktorlarımız ile sizlere güvenilir ve profesyonel bir tedavi deneyimi sunuyoruz.
Dr. Emrah Genceli | Klinik İstanbul

Dr. Emrah Genceli

Ağız Diş Çene Hastalıkları Cerrahisi ve Periodontoloji Uzmanı

Çene Hastalıkları, implant, gömülü diş çekimleri, diş eti hastalıklarının tedavileri ve botoks konularında uzman hekimimiz misafirlerimizin hep yanında

Dr. Tolga Sandıkçı | Klinik İstanbul Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Dr. Tolga Sandıkçı

Endodonti (Kanal Tedavisi) Uzmanı

Kanal tedavisi, restoratif diş tedavisi ve diş beyazlatma konularında uzman hekimimiz hastalarımızın hep yanında

Doç. Dr. Çağatay Dayan | Klinik İstanbul Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Doç. Dr. Çağatay Dayan

Protetik Diş Tedavisi Uzmanı

Çene eklemi rahatsızlıkları, laminate veneer uygulamaları, tam dişsizliğin hareketli ve/veya sabit protez ile tedavileri ve implant protezleri konularında uzman hekimimiz hastalarımızın hep yanında.

Klinik İstanbul
Tedavilerimiz

Klinik İstanbul Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak, implant tedavisi, all on four tekniği ile implant tedavisi, kanal tedavisi, ortodonti tedavisi, protez tedavisi, diş eti tedavisi gibi bir çok alanda hizmet vermekteyiz.
İmplant Tedavisi
Diş ve gülüş estetiğini bozan eksik dişlerin varlığında, genellikle diş implantı uygulamaları tercih edilir.
All On Four Tekniği İle İmplant Tedavisi
All on four implant tedavisi ağzında hiç diş olmayan ya da çenenin arka bölgesinde implant tedavisi için yeterli kemik yapısına sahip olmayan hastalara yapılan bir tedavi yöntemidir.
Kanal Tedavisi
Kanal tedavisi ya da endodontik tedavi, çürüğün pulpaya kadar indiği durumlarda dişlere uygulanan bir tedavi yöntemidir.
Gülüş Tasarımı
Estetik diş hekimliği kavramıyla aklımıza gelen Gülüş Estetiği ile diş eti sağlığınızı iyileştirebilir ve diş taşlarınızı temizletebilir ve diş minenizi beyazlatarak daha beyaz bir gülüşe sahip olabilirsiniz.
Ortodonti Tedavisi
Dişlerdeki düzensizlikleri, çapraşıklıkları, kapanma problemlerini ve çene kemiğinde meydana gelen sorunları düzeltilmesini sağlayan uzmanlık dalıdır.
Lamine Diş
Dişlerin ön yüzlerine yapışan porselen yapraklardır. Bu, veneerlerin yapılabilmesi için dişten kaldırılan dokunun çok az olmasından kaynaklanır.

Bizimle İletişime Geç