Lamine Diş

Lamine diş hakkında merak ettiğiniz soruların cevaplarına sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Klinik İstanbul | Lamine Diş Tedavisi

Lamine diş kaplama, çok az aşındırma işlemi uygulandıktan sonra sağlam dişin üzerine ince bir seramik kaplama yapılır. Bu teknik ile diş dokusunu kaybetmeden estetik gülüş oluşturulur.

Lamine Kaplama Hangi Durumlarda Yapılır?

Kırık dişlerin bütünlüğünün değiştirilmesi, aşınmış dişlerin düzeltilmesi, lekeli ve bozuk yeni dolguların onarılması, çarpık dişlerin düzeltilmesi gibi durumlarda yapılır.

Lamine Kaplama Nasıl Uygulanır?

• İnce bir yapı sırasında dişe uygulanacak seramik kaplama tabakası hazırdır.
  • İnce kaplama plakası hazırlama yöntemi ile doğal görünüme en yakın kaplama elde edilir.
  • Bu aşamalardan sonra diş yüzeyinde temizlik ve düşük aşındırma işlemi uygulanır.
  • Lamine kaplamayı dişe tam oturtacak şekilde aşındırma yöntemi uygulanır.
  • Hazır lamine seramik diş kaplamaları alan ünitesi diş yüzeyine yerleştirilir ve yapıştırılır.
  • Bu stratejilerle tamamlanan tedaviler sayesinde, kahve, çay, sigara vb. tüketiminden dolayı dişleri sararmış bireylerin doğal ve beyaz görünümlü dişlere sahip olmaları mümkündür. Lamine diş kaplama, uzun süreli kullanım koşullarını destekleyen bir tedavi tarzı olabilir.

Lamine Kaplama Zararlı Mıdır?

Lamine diş alanı ünitesi, doğal diş gibi kabul edilerek tedavi edilir ve orijinal dişlere zarar vermezler. Kalem ısırmak, tırnak yemek gibi hareketler orjinal dişlere zarar verdiği gibi lamine dişlere de zarar verir. Ayrıca, diş gıcırdatma, diş sıkma gibi alışkanlıkları olan kişiler laminelerin zarar görmesine neden olabilir.

Lamine Kaplama Diş Avantajları Nelerdir?

• Plak diş kaplamasında kullanılan ince seramik tabakası sayesinde dişlerde sararma, ara sıra oluşan lekelenme gibi sorunları ortadan kaldırır.
  • Dişlerin doğal yapısını bozmadan tedavi edilebilir.
  • Tedavi sonucunda doğal beyaz renk ve doğal diş çeşidi elde edilir.
  • Lamine kaplama ile bir veya daha fazla diş kaplama avantajı sağlanır.
  • Sigara ve çay tüketiminde diş lekelenmez.
  • Kırılma ve esneme işlemlerine karşı oldukça dayanıklıdır.

Lamine Kaplama Diş Kimler İçin Uygundur?

• Dişlerinin fiziksel görünümünde bozukluk olan,
  • Dişlerinin arası açık olan,
  • Tedaviye ek tedavi isteyen,
  • Ön dişlerinde kırık ve aşınma sorunu olan,
  • Dişleri çarpık olan,
  • Sigara içmekten dişleri sararmış,
  • Diş yapısında genetik bozukluk olan kişiler lamine diş tedavisi için uygundur.
Lamine Diş Tedavisi | Klinik İstanbul Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Lamine Kaplama Diş Bakımı Nasıl Yapılır?

• Lamine diş kaplama yönteminden sonra kişide gece diş sıkma alışkanlığı varsa gece plağı kullanılmalıdır.
  • Dişler sık sık fırçalanmalı ve diş ipi kullanılmalıdır.
  • Bakım için 6 ay sonra diş doktoruna gidilmeli ve ayrıca lamine uygulaması kontrol edilmelidir.
  • Tırnak yeme alışkanlığından varsa vazgeçilmeli, dişe zarar verecek yiyeceklerden kaçınılmalıdır.

Lamine Kaplamada Dikkat Edilmesi Gerekenler

Lamina diş tedavisi öncesi dikkat edilmesi gereken noktalar göz önünde bulundurularak hasta öncelikle kendisine uygun estetik görünümü talep etmelidir. Hastanın dişlerinin yapısı, rengi, şekli, boyutu, yerleşimi, dolayısıyla ağız ve diş etlerinin yapısı gibi kriterler göz önünde bulundurularak, en uygun diş görünümü seçilmelidir.

Lamine Kaplama Fiyatları Nedir?

Lamine diş tedavi fiyatları ağız yapısına ve tekniğine göre farklılık göstermektedir. Detaylı bilgi almak için dilerseniz whatsapp üzerinden veya form doldurarak bizlerle iletişime geçebilirsiniz.